30-08-09

Wie lacht met wie bij Hans Brinker?

Grappige filmpjes rond de Hans Brinker hotels.

Alleen blijft hier de vraag wie lacht hier met wie? Maar dat doet er niet toe in de reklamewereld, als de boodschap maar overkomt en die is hier: naambekendheid.

Wordt hier gelachen met de gesofisticeerde hotels vol overtollige luxe en propageert men hier 'back to basics'?

Of lacht men hier de ecologisten vierkant uit ?

 

Men lacht hier onbekommerd met beide maar tegelijk komt de publicitaire boodschap duidelijk en helder over: in de Hans Brinker hotels moet je niet veel luxe verwachten maar dankzij deze ludieke publiciteit krijgt het hotel een grote ruchtbaarheid, wordt het bekend en omgeven met het aureool van een “bijzonder hotel dat je best eens meemaakt.”

Zo word je bekend en daar draait het om !

 

 

Voorstelling van het meest eco-vriendelijk hotel:

 

 

 

Zo wordt je er gewekt:

 

Het volgende is niet inbegrepen:

Reklame voor de bruidssuite:

 

En best bespeel je alle media met (maar niet in) dit hotel , dit kan je bvb. meenemen als souvenir:

 

08:15 Gepost door doeterniettoe in Media | Permalink | Commentaren (0) | Tags: publiciteit, hans brinker, amsterdam |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.