01-08-05

Inpakken van de consument...


 
 
 

Sigaretreclame jaren 50

 

 

 

Volgende reclame lijkt nu compleet ondenkbaar, haast een verboden vrucht uit de fifties:

http://www.archive.org/stream/newport_1/newport_1_256kb.mp4

niet verwonderlijk dat je na deze verleidingsscene er stiekem  een opstak…

( ze wuifde je na en niemand zag het….)

 

 

Een slideshow uit de fifties voert je spelend naar de  afdeling oncologie:

http://www.misty120s.com/Ad_archive/gallery/slideshow.php...=

 

en wat blijkt: massa’s rokers hebben heimwee naar zulke  romantische reklame, de rottende tanden op de moderne pakjes vinden ze  niet aantrekkelijk….

http://www.rokersbelangen.nl/index.php?target=brandend_2

 

Associaties zijn zeer belangrijk bij het consumeren, dat weten de heren  politici ook ondertussen, vandaar hun veelvuldig optreden bij sportevenementen, popfestivals, tv-spelletjes, keuvelprogramma’s…

Het inpakken van de consument blijft.


 

10:12 Gepost door doeterniettoe | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.